If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Къде ги тия читави модели? Покажи ми кола с инстински алфа мотор като V6 3.2 Арезе мотора? Няма кво да се лъжем в момента караме напудрени Фиат-чета, окачване на Фиат, тежко купе от Фиат, Блок на двигателя пак фиат и т.н. и т.н. На гонките да ти казвам ли как една олекотена Астра неможе да и видиш задния номер, кола без турбина? Бах тия читави модели. За момента се примиряваме с положението, по добре да я има марката отколкот да сме "Клуб Талбот" номер две. Закриването е прекаленно крайна мярка поне за мен, все още Фиат има какво да смучат от марката...
А какво им е лошото на ФИАТ? И защо да е лошо да е "напудрен"? И защо ФИАТ губят всяка година стотици милиони за да издържат една непопулярна марка, замислял ли си се? Какво точно смучат? Технологии ли? Не мога да разбера пренебрежението към концерна майка. Пък и има избор. На който му харесва Астра си купува такава Или БМВ, или Лада. Хюндай били сглобявали по корабите. Смех голям. Само някаква злоба и с нищо непокрито самочувствие. Всеки собственик на Сеат на 15+ години гледа с насмешка на толкова големите ни Алфи, и то само защото на капака на двигателя му пише Ауди. Великите Алфа мотори и части са докарали марката да бъде непродаваема. Странно, а? Светът се глобализира, на разни рена им слагат емблема на Мерцедес. Да не продължавам с примерите. Нека бъдем по-толерантни, да уважаваме всички автомобили, защото все пак сме фенове.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
А какво им е лошото на ФИАТ? И защо да е лошо да е "напудрен"? И защо ФИАТ губят всяка година стотици милиони за да издържат една непопулярна марка, замислял ли си се? Какво точно смучат? Технологии ли? Не мога да разбера пренебрежението към концерна майка. Пък и има избор. На който му харесва Астра си купува такава Или БМВ, или Лада. Хюндай били сглобявали по корабите. Смех голям. Само някаква злоба и с нищо непокрито самочувствие. Всеки собственик на Сеат на 15+ години гледа с насмешка на толкова големите ни Алфи, и то само защото на капака на двигателя му пише Ауди. Великите Алфа мотори и части са докарали марката да бъде непродаваема. Странно, а? Светът се глобализира, на разни рена им слагат емблема на Мерцедес. Да не продължавам с примерите. Нека бъдем по-толерантни, да уважаваме всички автомобили, защото все пак сме фенове.
Ти ако си фен на всичко автомобили аз съм фен на Алфа Ромео, горе долу се изказа, че трябва да съм фен на всички жени, ми успех няма как да се кача на някоя 150 кила Въпросът е че няма разлика между Алфа и Фиат, защо да не си вземеш Фиат вместо да се набутваш с Алфа, и двете се трошат еднакво. Ако търсиш кола с приятно поведение на пътя няма да се набиеш вече на напудрен Фиат нали.
А Сеат кога са били марка, колко шампионата имат спечелени че да ги сравняваме тия варели. Просто ФВ си доизживяват старите платформи на тяхните модели.
Като са толкова печени Фиат, може ли да ми отговориш на един въпрос. Защо не ползволиха на Cosworth да ползват поточната линия в Арезе?!?
Аз също съм фен на Алфа Ромео. Въпреки недостатъците й Но това не ме прави кон с капаци на очите. Виждам хубавите неща и у другите. И въпреки това си оставам фен на Алфа. Не може да сме фенове само когато бием. Но пък, ако притежаваме достойнство трябва да си признаваме когато другите са по-добри от нас. Ако Фиат направят кола която да ми харесва повече - ще си купя. Но това няма да ме направи техен фен. Имал съм и други коли, но това не ме е направило фен. Както и не съм имал Бмв, но съм и техен фен Малко стана като "Искрено и Лично". Да продължа сравнението с жените. Същото е като да кажеш, че само българките са хубави??? Ами рускините, украинките, чехкините......и така до безкрай. И не, не харесвам ванове, ако за това намекваш
Колкото до Фиат. Ами те са бизнес организация от глобален мащаб. А не са благотворителна организация. Предполагам много хора там преценяват от какво ще има печалба и какво не. И аз искам Алфа Ромео да печели Ф1, а не Ферари. Но явно те са преценили, че това няма да им носи печалби или е неосъществимоили и...
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Бях се зарекъл, че в тази вече напълно безсмислена тема няма да пиша. Упорито отказвате да приемете очевидни неща - когато си част от голям холдинг или група е НОРМАЛНО и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се ползва ресурса на групата. Фиат моторите не са за марката Фиат, а за групата Фиат. Нямали сме "наши" мотори. Имаме! Наши означава мотори на групата. Както е 2.0 TFSI за групата VW, както е V10 мотора за същата група. Що не казахте, че Ламбо са се обезличили като им набутаха ФВ мотор, а? Че той се слага същия почти в S8, RS6 и R8. Ама не ги виждаме това, нали. Щото е Ламбо не е Алфа. А разликата къде е? Що нямаме шестаци вече....ЗАЩОТО НЯМА ПАЗАР ЗА ГОЛЕМИ ДВИГАТЕЛИ!!! В Европа, особено в тези сегменти, в които имаме модели, се купуват малки и икономично, пъргави двигатели. Голите двигатели са само в САЩ вече. Основния пазар на големите кубатури е там. Малкип пазарен дял тук на такива агрегати в никакъв случай не може да изплати разработката им и внедряването им. Това е. пак казвам - ПАЗАРЪТ ОПРЕДЕЛЯ ПРЕДЛАГАНЕТО!!! Това е все едно вие да продавате кебапчета по левче на пазара и изведнъж някой да почне да ви реве, че не продавате агнешко чеверме с отлежало вино и зелена салата по 2 лева. Не е рентабилно и няма търсене.
Алфа навлизат в САЩ 2012 и тогава ще има големи кубатури и двигатели. Сега няма смисъл от тях. Да не говорим, че колкото и да ревете никой от вас няма да си купи Жулиета с 3.0 шестак 350 коня или 159-ка с 5 литров мотор. Ще им се радваме и ще ги гледаме, но кой ще ги купува?!?!?
да, от топ гиър го използват за "хора, които притежават или някога в живота си са притежавали Алфа Ромео". И какво общо има това? За мен да си фен на една автомобилна марка означава, не да си фанатик и да не признаваш нияо друго, а въпреки всички минуси и кусури да ги харесваш и да искаш да я имаш. Феньината е усещане за удоволствие, а не за превтзходство. Алфа Ромео може да не е най-великия автомобил, но е автомобила който АЗ искам да имам и да карам.
Има това което имах впредвид ти го написа,аз ги виждам нещата по същия начин.Имало е хубаво минало,не толкова хубаво нястояще а за бъдещето ще се види,но аз харесвам алфа като цяло и с лошите и с добрите страни и качества на марката.
Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Ланчия на ГАЗ?!? Май май на голфче отива работата не на спортен автомобил а?
Че, те в България всички които нe са дизелови са на газ, бе момче, и моята Дедра беше така И къде търсиш спорт в Ланча, те отдавна са по-луксозната марка от масовите такива на концерна Фиат.
Абе стигя с тая нафта и газ бре, на колегата RPWWD всяка реплика му е за нафта-като че ли държи нафтаджийница.
Новите бензинки са с почти идентичен разход на бензин, спрямо тоя на нафта-за тия които държат на разхода.
А ланчията сега на е като старата Ланча Делта Интеграле на времето примерно, ама има много готини модели, които въобще не са за подценяване, сегашната Делта примерно: http://www.lancia.bg/?lan=BG&op=model&id=42
Само бензин, долу печките
Що нямаме шестаци вече....ЗАЩОТО НЯМА ПАЗАР ЗА ГОЛЕМИ ДВИГАТЕЛИ!!!
Точно така е. Аз не ги разбирам тия, дет плачат за V6 и не знам си колко коня. Ами и сега има 3,2 арезе марезе супер якия мотор (верно 2-ра ръка). Цената е достъпна, акциз няма и въпреки това в цяла Бг има една или две 147/156ГТА плюс на Бобо ГТВ-то. Искат от Алфа да пуснат 2-4-5 литра, а карат 1,6 и го чипосват. Ако имаше търсене, Фиат на момента щяха да направят голям мотор, ама явно няма. Поне на пазарите, където Алфа са силни, такива двг-та не се търсят.
Точно така е. Аз не ги разбирам тия, дет плачат за V6 и не знам си колко коня. Ами и сега има 3,2 арезе марезе супер якия мотор (верно 2-ра ръка). Цената е достъпна, акциз няма и въпреки това в цяла Бг има една или две 147/156ГТА плюс на Бобо ГТВ-то. Искат от Алфа да пуснат 2-4-5 литра, а карат 1,6 и го чипосват. Ако имаше търсене, Фиат на момента щяха да направят голям мотор, ама явно няма. Поне на пазарите, където Алфа са силни, такива двг-та не се търсят.
Лошо се изказваш... в нашия сравнително млад сервиз поддържаме редовно около 20 шестака и трябва да ти кажа, че се увеличават с всяка седмица... просто хората не се интересуват от форума
Това е само моето наблюдение, а като го умножиш само за София по няколко ..............
а и класата на старите алфи идва от малките губатури с висока мощност, дори фиатския (с глава на алфа ТС) 1.6 16в - 1997 година е 120 коня... дали е слаб
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Нено, според мен алфа си правят баш коли като за феновете
дето за тях е важно на сбирките да се напият
да е важно втора ръка алфите да са ефтини та да си ги купят
да може да се подържат с части от москвич и т.н.
Нено, според мен алфа си правят баш коли като за феновете
дето за тях е важно на сбирките да се напият
да е важно втора ръка алфите да са ефтини та да си ги купят
да може да се подържат с части от москвич и т.н.
Т.е. за българските фенове.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment